[older messages]
yoru-kun: boop
Asa-chan: Braaap
melfie: We live again :)
melfie: We live again :)
melfie: #dead :(
anonymous special a: anyone know where I might find a working torrent for special a? Really like these subs
xess2: how do I get rid of this "This site may be hacked" crap from the google search :(
ash: how about fixing the broken images? i think google crawl those images and meet too much error and it hasnt been fixed for years
cliooo: I'm in a weird mood tonight and found myself here. so, hello cbox. asagao ~ I am only realizing now that I never responded to your email. I'm sorry.
cliooo: Not that it matters, but I did start a reply. The draft reads: "dear friend, imagine"
Chibi: pof
Chibi: omg, it's alive
Chibi: The last time I dropped by I couldn't send a message. Something was wrong with cbox, dunno
Chibi: It's hard to know when the last message was posted. We should have timestamps :<
Asa-chan: Whoa cbox is alive?? 2/13
melfie: yeah lol I restored it again
melfie: So how is everyone's lives going? 03/05/18
melfie: @Xess if you ever come around and see this ping me outside of Cbox. Asa-tan has ways to get in touch with me so I don't need to make them public. I was hoping to talk to you about...
melfie: the site, cbox, and some other dumb shit I was wondering on.
melfie: 03/07/2018
Shakugan-no-shana: Is m33w still an active fansub? [19/04/2018]]
melfie: Not at all unless you count us talking here as active. @Shakugan-no-shana 24/04/18
Legi: Where is my LGC?
Legi: 4 May 2018
Legi: Koro~~ Xess~~
asa-chan: Legi!?
melfie: Hmm what is legi?
melfie: 06/07/2018
melfie: Oh the person's name... I'm dumb
melfie: 06/13/18
donkie737: Oh, the site is still here. :)
donkie737: Ah what memories...
xess: Oh gosh, people are still typing messages here. I couldn't find any of the images, even from google.
xess: And thanks for renewing the cbox, amazing
xess: june 30 2018
Asa-chan: Oh hey xess. <3
melfie: This box will always live!
melfie: Holy shit donkie showed up here.
melfie: 07/06/18
Asa-chan: Hey druid, if you see this, been thinking about you. Hope your family is doing well.
Expand Cbox