[older messages]
11/11/19 08:00 PM
Bintang: Mampu kau patahkan hatiku
11/11/19 08:01 PM
Bintang: Apakah kau tahu ku butuh waktu agar ku bisa melupakanmu
11/11/19 08:01 PM
Bintang: Dengan penuh penyesalanku
11/11/19 08:01 PM
Bintang: Mengapa dulu ku bisa mengenal dirimu
11/11/19 08:02 PM
Bintang: Kau patut rasa beruntung dpt kenal dgn aku ni haa. Jarang² ada org perangai tingtong mcm aku ni 🤣 kahkahkah kaitan
11/11/19 08:07 PM
Bintang: Muka cantik bukan semua menawan
11/11/19 08:07 PM
Bintang: Auch deep 😆
11/11/19 08:12 PM
Bintang: Kau tahu tk bila seseorg ni jenis suka bercerita. Diri kau pun sama. Tp entah knp kau jenis mengalah pula utk bercerita jg ,🤣
11/11/19 08:12 PM
Bintang: Bukan lah mengalah apa 😅
11/11/19 08:13 PM
Bintang: Tp sbb dah org tu punya cerita pun byk, nanti org² yg mendengar tu rasa stress pula. Byk sgt csrita nak didgr 😅
11/11/19 08:13 PM
Bintang: So kau pun simpan jelah cerita kau sampai basi 🤣🤣 lulz
11/11/19 08:14 PM
Bintang: Aku ni jenis kalau bising, bising gila. Non stop bercerita jg lah 🤣
11/11/19 08:14 PM
Bintang: Tp kalau diam, diam gilerr jg 🤣 sampai org akan tny aku kt mana? Aku okay ke tk? 😂
11/11/19 08:15 PM
Bintang: Kdg tu tkde pun nak buat senyap je. Tp sbb aku rasa mcm tkde org kisah pun pasal aku 🤣🤣 bhahahaha
11/11/19 08:16 PM
Bintang: Bukan tk kisah erm mcm mana nak ckp eh? 🤔 Aku rasa org tk sedar kewujudan aku camtu lah 😂
11/11/19 08:16 PM
Bintang: Tu lah kdg aku malas jg nak bising² 😅 aku diam jelah. Buat hal sendiri 🤣
11/11/19 08:17 PM
Bintang: Okay merepek. Nak bercerita pasal benda lain sebenarnya 😂 tp mcm malas pula
11/11/19 08:18 PM
Bintang: Sbb nampak mcm aku tingtong kan dok cerita seorg² kt sini 😆 wakakakaka
12/11/19 02:19 PM
glen: Salam
12/11/19 02:20 PM
glen: Pesal CB ni sunyi je...
12/11/19 02:21 PM
glen: Yg tggl bintang je...adakala berkelip adakala xde..
12/11/19 02:22 PM
glen: Zaman sembang kt CB dh berakhir...
12/11/19 02:23 PM
glen: admin pun senyap je...
12/11/19 02:23 PM
glen: K laa...bye
12/11/19 02:24 PM
glen: Kang x pasal2 kena ban plak...
17/11/19 02:31 PM
sui: Assalamualaikum
25/11/19 09:05 AM
glen: Salam
25/11/19 09:05 AM
glen: Slmt pg
25/11/19 09:06 AM
glen: Erkk....penjaga cbox in jgk akhirnya
25/11/19 09:07 AM
glen: Hahahaha tahniah sui... :199:
25/11/19 09:08 AM
glen: Ok blah dlu
25/12/19 06:33 AM
oblique: silakan 🤭
31/12/19 10:02 PM
oblique: happy new year everyone! 🎉 Sa pagpasok ng 2020..... let us continue reaching our dreams.... (1/366) :198:
27/01/20 09:58 PM
kulat: Salam
27/01/20 09:58 PM
kulat: Sunyi je CB ni
27/01/20 10:00 PM
kulat: :191:
05/02/20 05:28 AM
zyfadz: Hurm
03/04/20 02:33 PM
admin: Assalamualaikum
04/04/20 01:31 AM
admin: http://grapesnasyid.blogspot.com
04/04/20 10:50 PM
Plunderer: 👍