[older messages]
11/11/19 08:56 PM
Bintang: Macam tk pun 😅
11/11/19 08:56 PM
Bintang: Sbb ada org ni dia mmg jenis pemalu
11/11/19 08:56 PM
Bintang: Kau baru pandang dia pun, dia jd serba salah, awkward, malu²
11/11/19 08:57 PM
Bintang: Tk kan kau expect dia suka kt kau balik semata kelakuan dia camtu? 🤣
11/11/19 08:57 PM
Bintang: Tiberrr
11/11/19 08:59 PM
Bintang: Tataplah, mataku ini, kau masih ada, di dalam jiwa 🍃
11/11/19 09:00 PM
Bintang: Bosan bosan bosan
11/11/19 09:00 PM
Bintang: Apa tak penting lagi ku di dalam hidupmu?
11/11/19 09:00 PM
Bintang: Hingga sampai semudah itu
11/11/19 09:00 PM
Bintang: Mampu kau patahkan hatiku
11/11/19 09:01 PM
Bintang: Apakah kau tahu ku butuh waktu agar ku bisa melupakanmu
11/11/19 09:01 PM
Bintang: Dengan penuh penyesalanku
11/11/19 09:01 PM
Bintang: Mengapa dulu ku bisa mengenal dirimu
11/11/19 09:02 PM
Bintang: Kau patut rasa beruntung dpt kenal dgn aku ni haa. Jarang² ada org perangai tingtong mcm aku ni 🤣 kahkahkah kaitan
11/11/19 09:07 PM
Bintang: Muka cantik bukan semua menawan
11/11/19 09:07 PM
Bintang: Auch deep 😆
11/11/19 09:12 PM
Bintang: Kau tahu tk bila seseorg ni jenis suka bercerita. Diri kau pun sama. Tp entah knp kau jenis mengalah pula utk bercerita jg ,🤣
11/11/19 09:12 PM
Bintang: Bukan lah mengalah apa 😅
11/11/19 09:13 PM
Bintang: Tp sbb dah org tu punya cerita pun byk, nanti org² yg mendengar tu rasa stress pula. Byk sgt csrita nak didgr 😅
11/11/19 09:13 PM
Bintang: So kau pun simpan jelah cerita kau sampai basi 🤣🤣 lulz
11/11/19 09:14 PM
Bintang: Aku ni jenis kalau bising, bising gila. Non stop bercerita jg lah 🤣
11/11/19 09:14 PM
Bintang: Tp kalau diam, diam gilerr jg 🤣 sampai org akan tny aku kt mana? Aku okay ke tk? 😂
11/11/19 09:15 PM
Bintang: Kdg tu tkde pun nak buat senyap je. Tp sbb aku rasa mcm tkde org kisah pun pasal aku 🤣🤣 bhahahaha
11/11/19 09:16 PM
Bintang: Bukan tk kisah erm mcm mana nak ckp eh? 🤔 Aku rasa org tk sedar kewujudan aku camtu lah 😂
11/11/19 09:16 PM
Bintang: Tu lah kdg aku malas jg nak bising² 😅 aku diam jelah. Buat hal sendiri 🤣
11/11/19 09:17 PM
Bintang: Okay merepek. Nak bercerita pasal benda lain sebenarnya 😂 tp mcm malas pula
11/11/19 09:18 PM
Bintang: Sbb nampak mcm aku tingtong kan dok cerita seorg² kt sini 😆 wakakakaka
12/11/19 03:19 PM
glen: Salam
12/11/19 03:20 PM
glen: Pesal CB ni sunyi je...
12/11/19 03:21 PM
glen: Yg tggl bintang je...adakala berkelip adakala xde..
12/11/19 03:22 PM
glen: Zaman sembang kt CB dh berakhir...
12/11/19 03:23 PM
glen: admin pun senyap je...
12/11/19 03:23 PM
glen: K laa...bye
12/11/19 03:24 PM
glen: Kang x pasal2 kena ban plak...
17/11/19 03:31 PM
sui: Assalamualaikum
25/11/19 10:05 AM
glen: Salam
25/11/19 10:05 AM
glen: Slmt pg
25/11/19 10:06 AM
glen: Erkk....penjaga cbox in jgk akhirnya
25/11/19 10:07 AM
glen: Hahahaha tahniah sui... :199:
25/11/19 10:08 AM
glen: Ok blah dlu