21 Dec 14, 10:38
krafhati: boleh tempah terus kat 0196576110 ya ^^
28 Jun 14, 12:50
maryam: boleh tempah lagi ke dekat sini?
20 Jun 14, 07:04
Ayie: Syok cerita ni :)
4 Jun 14, 16:34
hanifahjailani: selamat lah ye :)
27 Nov 13, 02:52
syamStyles: kunjung mngunjung cari trafik. hehe
9 Nov 13, 03:46
LuX: luxury life, luxury self, jom blogwalk
29 Oct 13, 17:13
krafhati: fresh from the oven--little banner utk semarak penghayatan hijrah..check it out!
29 Oct 13, 06:58
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
22 Oct 13, 10:55
iklansticky: kami sedia membayar komisyen tanpa pelawat membuat pembelian. rogram pay per click paling sempoi.
11 Oct 13, 06:39
Hana Chaca: Hi, Just visit.. :) great info. I will follow your update. Thanks..
30 Sep 13, 15:48
softwarepower: software utk cari mobile dan email...power oo software ini.
29 Sep 13, 20:16
softwarepower: software utk cari mobile dan email...power oo software ini.
27 Sep 13, 15:46
lulurbodyscrub: ingin memutihkan celah ketiak dan kangkang anda ? mari cuba produk lulur kami..
27 Sep 13, 14:07
mudahnyer: anda nak iklan anda hebat macam lazada ? cuba produk kami.
5 Sep 13, 08:28
muhafis: nak kempiskan perut buncit seawal 3 minggu?? ---> http://kliksini.in/stpm
5 Sep 13, 06:37
muhafis: nak kempiskan perut buncit seawal 3 minggu?? ---> http://kliksini.in/stpm
26 Jul 13, 11:45
Nina: Aada lagi tak benda yang tertulis " Kadangkala Allah hilangkan sekejap matahari " macam tulah ayat dia. Ada lain lsgi dia tulis. Tapi saya tulis separuh.
26 Jul 13, 11:43
Nina: Boleh tanya sikit tak? Hari tu saya dapat hadiah dari ustazah saya . Saya tengok hadiah tu , ada tertulis krafhati.blogspot.com .Jadi, saya buka web tu dan tiada hadiah tu . Saya suka hadiah tu.
26 Jul 13, 11:42
Nina: Boleh tanya sikit tak? Hari tu saya dapat hadiah dari ustazah saya . Saya tengok hadiah tu , ada tertulis krafhati.blogspot.com .Jadi, saya buka web tu dan tiada hadiah tu . Saya suka hadiiah tu. A
10 Jul 13, 10:09
Miss Dina: Hi, Nice blog,.. :) Visit me back if u dont mind..
[older messages]