29 Oct 13, 06:23
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
30 Sep 13, 00:17
mudahnyer: anda nak iklan anda hebat macam lazada ? cuba produk kami.
29 Sep 13, 12:52
softwarepower: software utk cari mobile dan email...power oo software ini.
28 Sep 13, 16:49
mudahnyer: anda nak iklan anda hebat macam lazada ? cuba produk kami.
5 Sep 13, 06:35
muhafis: nak kempiskan perut buncit seawal 3 minggu?? ---> http://kliksini.in/stpm
4 Sep 13, 22:24
muhafis: nak kempiskan perut buncit seawal 3 minggu?? ---> http://kliksini.in/stpm
3 Sep 13, 23:06
muhafis: nak kempiskan perut buncit seawal 3 minggu?? ---> http://kliksini.in/stpm
2 Jul 13, 05:48
neeqa: salam ukhwah :)ingin menjual baju raya tapi tak tahu bagaimana? sila ke blog saya :)
29 Jun 13, 13:23
abg superman: gambar yang memudahkan kehidupan harian korang :)
20 May 13, 19:20
abang gadget: mari singgah blog abg plak :)
19 May 13, 23:08
FreeProductTesting: hey, nice blog! want to exchange links? www.FreeProductTesting.com email us
12 Apr 13, 18:09
Situ Nurhaliza: Ya lah. Kat kata pening, tak gi lah. Tapi site bagus.
24 Feb 13, 20:59
admin: hmmm...
15 Feb 13, 23:54
Tawakal Muhamad: Turath ulama telah diberhentikan serta merta oleh RTM. Hilanglah nur di bumi Malaysia.
11 Nov 12, 21:26
nabihah: minum teh kat sini jap ye :D
6 Sep 12, 13:18
amirah: xde keje ke ha?
5 Jul 12, 11:06
lelaki kacak: jom ikut saya karok :D
17 May 12, 00:36
rosfariza: hye awak..bucuknye :p jemput dtg blog saya :)
16 May 12, 22:17
anis nabila: hye tuan tanah :) sport check jap kat sini :D
27 Apr 12, 14:45
Leena: Anda mengalami Eczema, kulit gatal, berisisik, berkeruping, menebal, garu sampai luka-luka berdarah? dah cuba krim steroid, injection dan segala-galanya? Dapatkan supplemen semulajadi yang dijamin halal, berkesan, dan selamat
[older messages]