Before you start to post: Please read the rules first. By using the chat box, you acknowledge you have read the rules and agree to abide by them. Also don't forget to vote every day!


25 Apr 18, 03:33 PM
Super Mac: https://www.youtube.com/watch?v=cRpdIrq7Rbo
25 Apr 18, 01:45 PM
Shugri (TotallyNotSil): WELCOME BACK! *kazoo noises*
25 Apr 18, 01:41 PM
Kaalia: hi hi phed o/
25 Apr 18, 01:41 PM
Phedre: <3
25 Apr 18, 01:41 PM
Phedre: I'm back from vacation. I missed you guys.
25 Apr 18, 12:25 PM
Shugri (TotallyNotSil): Weasel
25 Apr 18, 11:55 AM
Umbra: *really needs to get into the UIT stuff and fix it again*
25 Apr 18, 11:45 AM
Kaalia: need to work on a possible UIT or CIT again
25 Apr 18, 11:44 AM
Umbra: Go for it
25 Apr 18, 11:40 AM
Kaalia: unique trait for ST rewards should be a bro-trait for Leo xD
25 Apr 18, 11:15 AM
Kaalia: dying is the latest fashion
25 Apr 18, 11:14 AM
Shugri (TotallyNotSil): Sil: "Just die, it's easy! I've done it loads of times!"
25 Apr 18, 11:14 AM
Shugri (TotallyNotSil): "how am I supposed to do that?"
25 Apr 18, 11:14 AM
Shugri (TotallyNotSil): lol
25 Apr 18, 11:14 AM
Shugri (TotallyNotSil): maybe buddy'll boss her around some more
25 Apr 18, 11:14 AM
Kaalia: make ghost-noping a dance
25 Apr 18, 11:13 AM
Shugri (TotallyNotSil): I honestly don't know what to have Sil do next XD
25 Apr 18, 11:12 AM
Kaalia: gotta play that up
25 Apr 18, 11:12 AM
Kaalia: well according to Oz, Leo is a top-tier bro
25 Apr 18, 11:12 AM
Umbra: I feel like I'm gonna make a trope where glitter falls from wrens hair because plork
25 Apr 18, 11:09 AM
Shugri (TotallyNotSil): Sil: The Ghost of Hedonism Present
25 Apr 18, 11:06 AM
Kaalia: Sil and Leo really getting into the spirit of festival tourism lol
25 Apr 18, 11:05 AM
Shugri (TotallyNotSil): The hyperlinked music for the BtW is the exact video I was jamming to when I wrote it
25 Apr 18, 11:05 AM
Kaalia: Nari in drag messing with Wren xD
25 Apr 18, 11:05 AM
Shugri (TotallyNotSil): XD
25 Apr 18, 11:03 AM
Kaalia: o/
25 Apr 18, 11:03 AM
Shugri (TotallyNotSil): hihih
25 Apr 18, 11:03 AM
Umbra: *bursts out laughing at Wrens luck*
25 Apr 18, 10:49 AM
Kaalia: mornin'....for now lol
25 Apr 18, 06:43 AM
Ozan: that's amazing
25 Apr 18, 06:43 AM
Snellophone: Therevwas a cool pirate one that sort of looked like Net'tle's picture, and a pissed off ballerina like Friend Violent Friendly Cat (it was blurry as it was running/attacking)
25 Apr 18, 06:42 AM
Ozan: ROFL
25 Apr 18, 06:42 AM
Snellophone: I started looking for costumes ages ago when I first heard of festivalia
25 Apr 18, 06:41 AM
Ozan: I forgot the cats need costumes too, perhaps it was just *too obvious*
25 Apr 18, 06:41 AM
Ozan: oh my gosh!! cats!!
25 Apr 18, 06:41 AM
Snellophone: I am glad it is another free round, I forgot scaredy cat, Friend Friendly Violent Cat and Net'tle meed costumes, too
25 Apr 18, 06:40 AM
Snellophone: Its all good mate
25 Apr 18, 06:24 AM
Ozan: if you see a typo, I've been slowly correcting them, sorry about that
25 Apr 18, 06:22 AM
Snellophone: Yay!
25 Apr 18, 06:16 AM
Ozan: BtW up
25 Apr 18, 05:32 AM
Snellophone: Love you, Imy
24 Apr 18, 11:18 PM
Super Mac: But later. For now, I must have MOAR INSPIRATION. So...to LOTRO I go, lol. Bai. XD
24 Apr 18, 11:17 PM
Super Mac: Hm. Yeah, I'll need to do the short story, anyway. Need the gold. Heh.
24 Apr 18, 11:08 PM
Super Mac: I might do the short story, though. 8D
24 Apr 18, 11:06 PM
Super Mac: I'd rather not make an alt specifically for one tournament.
24 Apr 18, 11:05 PM
Super Mac: I mean, it might be fun, but I need ideas for a character before I start building one, and I already have a vague idea for Eaume.
24 Apr 18, 11:05 PM
Super Mac: Hm. Yeah, I dunno if I wanna do the tournament, the way it's set up.
24 Apr 18, 10:34 PM
Kaalia: it was fun while I played it
24 Apr 18, 10:33 PM
Super Mac: I think LOTRO looks amazing, personally. <3
24 Apr 18, 10:33 PM
Kaalia: I'm spoiled on ffxiv graphics
24 Apr 18, 10:32 PM
Super Mac: You want crude, look at DDO.
24 Apr 18, 10:32 PM
Super Mac: Lol, I dunno, the graphics look fine to me.
24 Apr 18, 10:31 PM
Kaalia: lotro have a texture pack? cause those graphics are crude
24 Apr 18, 10:30 PM
Super Mac: But I'll take a look. 8D
24 Apr 18, 10:29 PM
Super Mac: Ah. No, I've been playing a lot of LOTRO and was inspired.
24 Apr 18, 10:27 PM
Snellophone: New alt tourney, when I saw your sales counter that made me ask
24 Apr 18, 10:27 PM
Snellophone: http://s2.zetaboards.com/Imythess/topic/7020378/1/#new
24 Apr 18, 10:26 PM
Kaalia: pvp tourney soon, using fresh alts with a gold limit
24 Apr 18, 10:23 PM
Super Mac: I see you stalking my sales thread, lol.
24 Apr 18, 10:23 PM
Super Mac: ALSO HAI SNELL. 8D
24 Apr 18, 10:23 PM
Super Mac: There's a tournament again?
24 Apr 18, 10:23 PM
Super Mac: !!
24 Apr 18, 10:20 PM
Snellophone: Hey, Mac, you interested in the tournament, mate, or is life still throwing you curve balls?
24 Apr 18, 09:41 PM
Super Mac: Ah, right...lore archives...
24 Apr 18, 09:41 PM
Super Mac: Eurgh...can never recall where the flaws list was moved to, even though I use it for every character. XD
24 Apr 18, 09:11 PM
Super Mac: And she's born!
24 Apr 18, 09:06 PM
Super Mac: Ah, I remembered what was thinking of earlier...hm...the pronunciation would probably confuse people, though. XD
24 Apr 18, 09:03 PM
Super Mac: Hm. Need to come up with a name, first...
24 Apr 18, 09:02 PM
Super Mac: But it's an extra interesting detail. XD
24 Apr 18, 09:02 PM
Super Mac: No, I'm sure not.
24 Apr 18, 09:02 PM
Ozan: no big changes to the map though
24 Apr 18, 09:02 PM
Super Mac: Mk.
24 Apr 18, 09:01 PM
Ozan: The absolute current year isn't established because the board plot has gone hella nonlinear, but in Break the Waves Wren found out that, at least during that particular event, it's...386 I think
24 Apr 18, 09:01 PM
Super Mac: Thought I saw it mentioned in one of the ST threads, too...
24 Apr 18, 09:01 PM
Super Mac: I know it was set @ 384 when the last map was posted.
24 Apr 18, 09:01 PM
Super Mac: What's the current IC year?
24 Apr 18, 09:00 PM
Super Mac: Lol.
24 Apr 18, 08:59 PM
Ozan: yeh right now it's just "there are people in locations"
24 Apr 18, 08:59 PM
Super Mac: Or for any of the individual regions, for that matter.
24 Apr 18, 08:59 PM
Super Mac: It would be fun to see a more detailed map of the Debon Plains, especially if split into its two main cultural regions, though.
[older messages]