31 Jul 14, 09:43 AM
SitiBlog: Anda Seorang Blogger ? Perlukan pendapatan pasif dengan mudah ? Klik Nama Saya *_*
25 Jun 14, 12:24 PM
MalayaHost: Perlukan hosting atau domain? MalayaHost menyediakan hosting semurah RM50 setahun, domain RM35/setahun. Klik pada nama saya :)
18 Jan 14, 06:30 PM
Nurr: Di sisi Syiah Imamiyyah, menghina figur yg dihormati ASWJ adalah dilarang termasuk isteri2 Nabi. Yng melakukan itu adalah golongan esktremis. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=716539378360051&set=pb.714413191906003.-2207520000.1380712040.&type=3&theater
18 Jan 14, 06:29 PM
Nurr: Salam sdr Aliq, yang mengatakan syiah itu muslim adalah para ulama. https://www.facebook.com/notes/nurr-wahda-islamiah-sunni-syiah-unity/1-siapa-ulama-yg-menyokong-perpaduan-sunni-syiah/714428155237840
28 Dec 13, 06:11 PM
Long Haffiz Long Hassan: Coretan Seorang Perantau di Bumi London || Sharing stoty jejalan Paris pulak..
22 Aug 13, 05:30 PM
masjoki: aliq. mcm mana seorang isteri boleh bernikah dgn org lain? apa anda tidak tahu hukum nikah daim & mutaah?.. Belajar lagi aliq.
10 Jul 13, 09:59 AM
aliq: syiah adalah agama sesat, bukan mazhab...isteri nabi sendiri dihina.apa lagi orang lain.. soklan utk syiah, adakah isteri imam 12 turut praktiskan mutaah?
27 Oct 12, 01:22 PM
zahra': salam. mohon utk beri cadangan.. utk blog tuan memasukkan link shia source http://www.shiasource.com/ di bahagian tv online ahlul bait. di situ terdapat cerita2 yg best2. :) dan bermanfaat. insyaALLAH. selawat
26 Oct 12, 05:40 PM
Encik Hyde: @ALI : kenapa dgn fatwa tu? fatwa Al-Azhar, OIC, Amman Message jauh lebih autentik drpd fatwa MAJLIS AGAMA yg penuh dgn muslihat politik. :)
11 Oct 12, 09:36 PM
izzat: salam
22 Sep 12, 07:33 AM
A L I: apa yang Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan nyatakan tentang Syiah : http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-kebangsaan/syiah-di-malaysia
22 Sep 12, 07:32 AM
A L I: apa yang Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan nyatakan tentang Syiah : http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-kebangsaan/syiah-di-malaysia
14 Aug 12, 07:42 AM
bestnyer: mutah best
9 Aug 12, 01:57 PM
kak ti: ibu bapa Nabi Muhammad inshaAllah dlm syurga sb mereka tidak menyembah berhala mcm org pagan zaman tu... ada jer Nabi Muhammad kata dizaman jahiliyah terdpt beberapa org yg percaya kepada Allah yg satu, tidak mengassociatekan Allah dgn batu2 berhala yg ada... kami Ahli Sunnah love Ali (r.a) too. peace!
24 Jul 12, 10:42 AM
Hyde: oh begitu ya fuad? kalau begitu sunni pun ajaran yg bathil. kerana mengkafirkan dan menganggap Ibu Bapa Nabi saaw di neraka.. sedangkan Syiah menganggap memuliakan dan menganggap Ibu Bapa Nabi adalah beriman. bertaubatlah wahai fuad.
29 Jun 12, 04:26 PM
fuad: Syiah adalah ajaran bathil kerana mengapi kebencian kepada sahabat nabi..sedangkan ahli sunnah turut menghormati Saidina Ali...org yg sudah mati adalah urusan Allah bukan urusan ularmak syiah...
20 May 12, 12:40 AM
Hyde: Salam sdr Islam Selamanya, berkenaan 3 sahabat itu, saya kira Admin page MMSI telah menjawabnya dgn baik di sini --> https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=335046476524846&id=180514028644759&comment_id=4584660&offset=0&total_comments=15
29 Apr 12, 08:39 AM
Islam Selamanya: Assalamu 3ala manittaba3el huda. Ingin mengetahui secara lanjut mengenai syiah ini, disebabkan terlalu banyak artikel yang ditulis, sesetengah mungkin benar, dan juga fitnah semata-mata.. benarkah syiah mengkafirkan sahabat kecuali Miqdad, Abu Dzar & Salman? Dan apakah pandangan syiah mengenai Abu Bakr, Umar & Utsman? Mohon penjelasan. Allahumman Shalli 3ala Muhammad wa 3ala 3alihi Muhammad.
31 Mar 12, 11:47 PM
Encik Hyde: Salam perak man. Ini link nya https://www.facebook.com/profile.php?id=100002312895746
21 Mar 12, 12:11 PM
perak man: Salam, En Hyde saya dah add kat FB tapi x tau itu Hyde ke tidak dia guna nama En Hyde...
4 Mar 12, 10:25 PM
Hyde: Salam sdr "The Perak Man".. add FB saya (Encik Hyde) dan pm saya..insyaAllah, Allah akan permudahkan hajat sdr itu..
2 Mar 12, 10:44 AM
the perak man: Saya sedang takiah sebab isteri dan family dia tak terima AB bila saya terangkan. Ada tak amalan kerohanian untuk buka hati isteri saya terima kebenaran AB sebab melalui hujah tak boleh jalan. Boleh tolong dapatkan saya teks arab doa nadi Ali AS?
2 Mar 12, 10:41 AM
the perak man: TQ Hyde
19 Feb 12, 08:38 PM
Encik Hyde: Bi haqqi Muhammad wa aali Muhammad
17 Feb 12, 12:17 AM
irfani: apakah klaim adalah suatu yang batil,tentu saja tidak.Nabi diperintahkan untuk membawa risalah ketuhanan melalui nubuwahnya.Apakah beliau tidak klaim suatu yang diperintahkan yakni beliau adalah Rasul Allah?begitu juga dangan para Nabi dan Awsiya'.Setiap dari mereka membawa klaim dan setiap klaim disertai dengan hujjah.Dipersilakan kalian mengenali Hujah keatas Hujah.Semoga kita dipercerahkan dan dihidayahi petunjuk yang lurus... The-Savior.com
17 Feb 12, 12:16 AM
irfani: apakah klaim adalah suatu yang batil,tentu saja tidak.Nabi diperintahkan untuk membawa risalah ketuhanan melalui nubuwahnya.Apakah beliau tidak klaim suatu yang diperintahkan yakni beliau adalah Rasul Allah?begitu juga dangan para Nabi dan Awsiya'.Setiap dari mereka membawa klaim dan setiap klaim disertai dengan hujjah.Dipersilakan kalian mengenali Hujah keatas Hujah.Semoga kita dipercerahkan dan dihidayahi petunjuk yang lurus... The-Savior.com
17 Dec 11, 05:54 PM
Encik Hyde: Salam buat Anti Syiah, orang gila boleh duduk tepi diam-diam okay.
9 Dec 11, 07:16 AM
Anti Syiah!: muslim.or.id/manhaj/dokumen-rahasia-agama-syiah-imamiyah.html
9 Dec 11, 07:15 AM
Anti Syiah!: Aku anti syiah! Syiah agen anak haram yg diboneka oleh Israel Zionis!
15 Nov 11, 01:07 PM
Hara: Lebih parah apabila gaya dan etika berdebat kita yg buruk itu kita bawa brsama apabila berdiskusi dgn sedara2 seakidah kita. Sehingga timbul ketidakpuasan hati sesama kita. Kdg2 juga kita terlampau menumpukan dakwah secara online shgga terlupa peranan kita dlm masyarakt. Dekati dan bersama2 lah mereka, supaya fitnah ini dpt dihancurkan. Ini lebih baik drpd scara online, kerana kita menunjukkan akhlak dan moral scara berhadapan dgn mrk. Wsalam
15 Nov 11, 01:02 PM
Hara: Salam semua, sy brpndpt bhw menjawab fitnah itu adalah perlu, namun terkadang keghairahan kita berdiskusi akhirnya menyebabakan ia kelihatan spt gelanggang debat di mana masing2 hendak menunjukkan kejaguhan, lalu tanpa kita sedari kita berjoget mengikut rentak musuh di mana etika dan akhlak yg kita pamerkan di dlm alam maya ini lebih buruk drpd mrk..
12 Oct 11, 12:56 AM
Hyde: Salam, buat Perak Man, sdr boleh layari www.shia-explained.com milik Ibnu Azmi..
10 Sep 11, 06:18 PM
perak man: boleh tau siapa pengikut ahlal bait yg aktif dlm bloging?
10 Sep 11, 06:01 PM
perak man: Ustaz...apahal lama x update...bz sangat ke?
27 Jul 11, 11:40 AM
Pengunjung Blog: blog sudah jarang update seperti dahulu. :|
26 Jul 11, 01:37 PM
alongxp: berjalan-jalan di blog anda...boleh?
16 Jul 11, 10:02 AM
Encik Hyde: dan berleluasanya mrk menentang mazhab Ahlulbait akan akan menyebabkan org2 awam AB maupun Sunni sendiri akan percaya dgn kata2 mrk (dari sebelah pihak). Jadi kenapa kita harus biarkan "Fitnah" itu menular?? kononnya ada atr kita yg suka laungkan slogan "Setiap hari adalah asyura, setiap tanah adalah karbala" apakah kita benar2 berbuat apa yg kita ucapkan iaitu mempertahankan fitnah? pertahankan fitnah bukan untuk mereka (yg menentang), namun utk buat AB baru dan Sunni awam tak termakan dgn fitnah itu.. semoga tercerah...
16 Jul 11, 09:59 AM
Encik Hyde: Salam.....suwaimi, apa yg awk ckp tu betul, namun ade sedikit kekurangan di situ. pada saya, tak pantas utk kita biarkan mereka sesuka hati menentang mazhab Ahlulbait...kesannya akan membuatkan para pecinta dan pengikut Ahlulbait yg baru mengenali mazhab Ahlulbait akan rasa tergoncang dan khuatir termakan dgn "dalil" mereka...
22 Jun 11, 01:21 PM
suwaimi: salam ...dan solawat ke atas Nabi junjungan Saaw dan Ahlul Bayt as . x ape lah ,kita tidak perlu melatah kerana kita sedia maklum bahawa mereka yang menentang Ahlul Byt ini adalah orang-orang yang munafik maka biarlah mereka dengan kebodohan mereka yang mana akal mereka tidak berfungsi kerana dikawal oleh nafs mereka.
9 Jun 11, 09:48 PM
muhammad: salam ziarah
24 May 11, 09:39 AM
Hyde: Assalamualaikum wbt , Salam Wiladah Hazrat Fatimah a.s... Tahniah buat Shahib az-Zaman ajf .... semoga barakah wiladah az-Zahra a.s, kita meraih rahmat dan redha Allah SWT. Amin.....
12 May 11, 01:14 PM
Mr Pedang Terhunus: Allahumma shalli 'ala Muhammad wa aali Muhammad wa 'ajjil farajahum
9 May 11, 08:25 PM
(agamaku): Allahumma shollli 'ala Muhammad wa aali Muhammad wa 'ajjil farajahum..
7 May 11, 08:17 PM
Mr. Pedang Terhunus: Alhamdulillah... musuh-musuh pecinta Ahlulbait tidak lagi membuat amalan jahil (menfitnah tanpa dasar).. Allahumma shollli 'ala Muhammad wa aali Muhammad wa 'ajjil farajahum.. ^_^
3 May 11, 11:59 PM
pedang terhunus: salam,.. Mana-mana non-Syiah yg ingin mempersoalkan isu-isu Syiah, harap berlaku dengan ilmiah dan berakhlak.. karena Nabi saaw menganjurkan akhlak dan bicara dengan lunak walaupun dengan orang kafir.
25 Apr 11, 04:54 PM
ukhti_12.: Salam...sila jgn mulakan provokasi walaupun tak suka sahabat....Rahbar dah keluarkan fatwa haramkan perkara tu...jaga adab dan akhlak masa berhujah...itu pesan guru akak....dan itu ajaran Nabi dan Ahlul Bait...
24 Apr 11, 11:23 PM
polis: hmmm..abu bakar LA merubah ajaran Nabi saaw...... maka, dia adalah salah seorang sahabat nabi yg dihalau Nabi di Haudh kelak.. :)
12 Apr 11, 02:29 PM
Pak Pandir: Pau....... Tuhan rambut kerinting kau dah luruskan rambut ke belum??
12 Apr 11, 02:29 PM
Pak Pandir: alololo comel je si Air nie...... cuba lain kali ye..Hihihihi
7 Apr 11, 07:33 PM
Air kau mani: syiah burit, agama sampah
5 Apr 11, 10:42 AM
pau: apa yg berlaku kat bumi Arab ni, membenarkan hadis nabi saw.... saat untuk Yahudi dan Syiah berbulan madu semakin menuju ke penghujungnya
5 Apr 11, 10:41 AM
pau: wah wah.... nampaknya penganut agama tegar syiah terus berseronok kat sini ye
5 Apr 11, 10:41 AM
pau: Selamat pagi semua
10 Mar 11, 06:58 AM
esok: wahabian2 dah lari bertempiaran......tu la...nak cari kesesatan syiah, tapi biler dibongkar 'kesesatan' yg ada pada mazhab sndiri...semua lari ibarat cencurut dikejar kucing.......huahuahua
11 Feb 11, 10:29 AM
.ukhti_12: Salam...mukhlis...minta teks aslinya....nnt akak bandingkan dgn apa yg mukhlis bagi...ini mukhlis dpt dari site anti syiah bukan?
10 Feb 11, 07:52 PM
mukhlis1: Sesungguhnya isu keghaiban imam[1] adalah satu isu yang penting yang menjelaskan kepada kita beberapa perkara. Antaranya ialah tiada seorangpun yang dapat melaksanakan tugas yang besar seperti ini (iaitu tugas melaksanakan keadilan dengan maknanya yang sebenar ke seluruh alam) untuk seluruh manusia kecuali imam al-Mahdi yang ditunggu-tunggu (semoga Allah memberikan kesejahteraan kepadanya) yang disimpan oleh Allah ta’ala untuk manusia. Setiap nabi datang untuk menegakkan keadilan. Tujuannya ialah untuk melaksanakannya ke seluruh alam tetapi tiada yang berjaya. Sehinggakan penyudah sekalian nabi[2] yang datang untuk memperbaiki dan membersihkan manusia serta melaksanakan keadilan juga tidak berjaya. Dan sesungguhnya orang yang benar-benar berjaya dengan menepati sepenuhnya makna kalimah itu dan melaksanakan keadilan di semua penjuru alam adalah al-Mahdi al-Muntazar (ditunggu-tunggu). (Rujukan: Mukhtaaraat min Ahaadith wa Khitaabaat al-Imam al-Khomeini hal. 42) ukhti_12 : minta komen..
8 Feb 11, 11:48 AM
.poyo..: biasalah tu..dasar wahabi..takde hujah...mesti cabut lari..ikut sunnah idola2 depa lalalala
6 Feb 11, 02:58 PM
Mujahidah B.A: salam wa rahmah...dok tertunggu tunggu jugak kemana gerangan ikhwan85..pertanyaa dr ukhti12 masih blm dijawab lg...
30 Jan 11, 04:41 PM
.poyo.: satu lagi kebodohan yg paling jelas dan ketara dari Ikhwan ni...dia klaim Faisal Tehrani belajar kt Iran? haha bodoh gle ikhwan nie...sia2 je belaja tinggi2 tp akal letak kt bntot.. Meh sini aku betulkan otak kamu yg dah biyol tu.. pasal Faisal Tehrani, 1. ijazah sarjana muda syariah-politik UM 1998; 2. Ijazah sarjana sastera USM 2000; 3. Doktor Falsafah UKM 2010. ... nahh....lain kali sblm buat entri....berfikir guna akal..bukan guna bntot...cau lu!
30 Jan 11, 04:34 PM
.poyo.: According to the great Imami scholar Zayn al-Din al-`Amili, known as al-Shahid al-Thani (911-966/1505-1559), who examined the asnad or the chains of transmission of al-Kafi's traditions, it consists of 5072 sahih (authentic), 144 hasan (good authenticity), 1118 muwaththaq (trustworthy to an extent), 302 qawi (strong authenticity) and 9485 traditions which are categorized as daif (weak).
30 Jan 11, 04:34 PM
.poyo.: psl kitab al-kafi tu...nmpk sgt ikhwan xtau ape2 psl kitab syiah...bler benda yg basis ni pun x pass..cmne nk bahas hadis2/riwayat2 yg ada dlm kitab2 syiah? soalan simple avatar & ukhti12 pun dok pending....
30 Jan 11, 04:28 PM
.poyo.: kalo wujud pun tesis tu..tu hanye tesis adik oi...bknnya kitab sahih....kalo thesis kamu jadikan pegangan agama mmg x heranlah kalao ikhwan ni beriman yg betis Tuhan tu bleh dilihat..auwww...asyikkkk!
30 Jan 11, 04:26 PM
.poyo.: Salam.... thesis yg Ikhwan85 kata kt Main Lib UM tu tak wujud!! ruang thesis bhgn agama xwujud kt main lib. nmpk sgt si ikhwan ni pembohong..ni lah salah satu hamba2 dajjal akhir zaman....lalalalala
27 Jan 11, 09:31 PM
ukhti_12: Kitab Al-Kafi: Chapter 99 When the Imams will Rise with Divine Authority They will Judge among People as David And his People had done that they will not Ask any Witness to Testify (May the peace and Blessings of Allah be up on them) So as we can see Imam Mahdi will not rule with the law of David but he will rule like David did in the sense that he will not ask any witness to testify. Let us now cite a few hadiths which can be found under chapter 99 to see how the author of the other blog deliberately played around with the hadiths he posted: H 1035, Ch. 99, h 2 Muhammad ibn Yahya has narrated from Ahmad ibn Muhammad from Muhammad ibn Sinan From Aban from abu ‘Abdallah (a.s.) who has said the following. "The world will not end before the rise of a man from us who would judge among people the way the family of David had been judging them. He will not ask any witness to testify.
27 Jan 11, 09:31 PM
ukhti_12: Salam. Adik mukhlis....ada 3 perkara yg adik harus faham: 1.tidak ada hadis dlm al kafi ttg Imam Zaman akan memerintah ikut undang2 keluarga Daud. 2. Apakah Nabi Daud membuat undang2 sendiri atau dari Allah? 3. Muhammad ibn Sinan adalah dhaif...sila rujuk Mu'jam al Rijal...
27 Jan 11, 08:07 PM
mukhlis: Muhammad ibn Yahya meriwayatkan dari Ahmad ibn Muhammad dari Muhammad ibn Sinan dari Abaan yang melaporkan : “Aku telah mendengar Abu Abdillah [a.s] berkata : ‘Dunia tidak lenyap (terjadinya kiamat) kecuali seseorang dari kami akan muncul dan akan memerintah menurut undang-undang keluarga Daud’” : boleh tak jelaskan kat mana sumber Hadis ni...?harap dapat membantu...
26 Jan 11, 06:34 PM
avatar: Salah satu dari tanda kebodohan si wahabi ikhwan nih, bila dlm blog dia, dia tulis yg faisal tehrani pernah belajar kat iran sbb tu nama dia tehrani...si wahabi kaki bohong nih kata...(termasuk pengarang sendiri yang pernah belajar disana sehingga membawa jolokan al-tehrani)...pastu siap bawak ayat quran spt yg kak ukhti_12 ambil dari blog dia tu....hahaha....nampak mmg kena ayat tuh...org lain kena hati2 dgn si fasik wahabi nih...agama dia mmg halalkan menipu, membelit dan bohong nih....tu la, kalo kerja copypaste dari anti syiah, jadilah fasiq dpt berita dari fasiq....dasar agama wahabi
26 Jan 11, 10:18 AM
ukhti_12: Salam. Adik ikhwan....akak buka blog adik dan terbaca di bawah tajuk pasal Faisal Tehrani, adik post yg berikut: Hayatilah firman Allah SWT dalam surah al-Hujurat ayat 6: يأيها الذين آمنوا إن جاءكم فاسق بنبأ فتبينوا أن تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين Maksudnya: Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.....akak harap adik sendiri hayati ayat itu ya dik....nampak spt kena dgn situasi adik sendiri...
25 Jan 11, 04:51 PM
ukhti_12: Nampaknya adik ikhwan mmg tak tahu apa2pun ttg mazhab Syiah, apalagi hadis2nya...nasihat akak, jgnlah adik bicara apa yg adik tidak ada pengetahuan ttgnya...ikhlas dari akak utk adik...jika adik benar2 seorg terpelajar, maka, lakukan nya dgn cara yg terpelajar...akak nak pergi kerja dulu...fikirkanlah apa yg akak katakan ni ya dik...wassalam
25 Jan 11, 08:38 AM
ukhti_12: adik....itu bukan hujah....akak akan tunggu hujah adik, sementara akak masak dulu....tolong ya dik, jadi cerdik sedikit, dan jgn bawakan hujah paksa dan mendesak mcm tu...salam
25 Jan 11, 08:30 AM
ikhwan1985: hehe...xyah nafikan la kak. al-kafi adalah kitab syiah paling sahih. klu tidak masakan syiah sgt mengagung-agungkan al-kulaini :)
25 Jan 11, 08:00 AM
ukhti_12: adik sekarang ini pasti lebih cerdik berbanding dulu, namun dgn gaya dan cara adik berhujah dan mengelak, akak boleh bayangkan mcm mana adik dulu berhujah di cbox ni....mmg adik pernah berdebat dgn ust hadi....namun hasilnya sudah boleh dibayangkan....jika dgn avatar pun adik tak lepas.....
25 Jan 11, 07:58 AM
ukhti_12: adik....al kafi tidaklah spt sahih bukhari....cara adik spt mendesak syiah agar menerima al kafi itu adalah sahih, benar2 nampak yg adik mmg terdesak....ulama2 syiah walaupun yg dtg kemudian, tidak ada masalah utk menolak apa yg tidak benar pada mereka...kerana itulah mereka merevisi al kafi....cuba adik bagitau akak, siapa ulama adik baik dahulu maupun sekarang yg ketika mengkritik bukhari, menafikan kesahihannya mutlak dan diikuti oleh org lain?
25 Jan 11, 07:55 AM
ukhti_12: adik...bila adik yg membawakan hadis2 Syiah, adalah tanggungjawab adik menjelaskan statusnya dan bukan akak...beginilah, ttg hadis para Imam tahu apa yg ada di langit dan di bumi, dahulu, sekarang dan akan dtg tu...cuba adik bawakan sanadnya sahaja...akak nak tengok...kalau yg ini pun adik masih berdolak dalih, akak tak tahu nak kata apa lagi dik....
25 Jan 11, 07:52 AM
ukhti_12: adik ikhwan....belum sehari akak tinggalkan cbox ni, bila akak buka baca, akak tak sangka cara menjawab dan berbahas adik spt itu....adik, siapa mufti mesir sekarang ini kalau bukan Dr Ali Jum'ah...dia memuji Syiah sbg mazhab yg progresif serta menolak Wahabi....mustahil adik tak baca pasal tu....sbg seorg terpelajar, cara adik cuba melepaskan diri dgn mengheret isu lain mmg tampak ketara...
25 Jan 11, 06:49 AM
avatar: aku nak dengar jawapan ulama ko pasal si beruk tu, bukan jawapan ko.....pastu boleh kit bergelak ketawa dgn tuhan rambut afro ko lak.....
25 Jan 11, 06:47 AM
avatar: dgn ubi pon ko nak menipu....kalo manusia apa lagi....
25 Jan 11, 06:46 AM
avatar: ikhwan.....mana jawapan ko pasal si hariz laknatullah tu? jawapan "dorang bukan maksum, dorang boleh buat silap" adalah jawapan bangang ko, aku tanya lain ko lencong ke lain...dah tu nak kencing org je ko eh....dasar wahabi!
25 Jan 11, 12:24 AM
kentangbakar: apalah cara berdebat si ikhwan ni mcm budak2 terencat....dah la soalan tak dijawab, bukak isu lain biar org sibuk bahas pasal tu....kaki kencing rupanya budak wahabi sekor nie....bawak hadis org, tak tau darjat, tanya pasal perawi dia, dia pusing dan belit ke lain...kena soal suruh org pulak bawak tarjihnya....siapa la guru dia nie...apa la yg dia belajar dulu....luus kelas 3 ke apa agaknya dia nie....kuat menipu si wahabi nie.....tak malu ke mak bapak dia ada anak kaki kencing mcm nie?
24 Jan 11, 10:39 PM
ubirebus: haha...mufti mesir tu dah mati???? wahabi sorang ni betul2 penipu...mmg dasar agama wahabi utk suka palsukan fakta....
[older messages]