11 Sep 12, 19:13
bill: Pengguna Astro, bayar dan menangi iPad. Jom ke sini :-)
6 Sep 12, 12:46
nima: Lets Join RedFM :-)
3 Sep 12, 16:34
Nimasi: Hi awak, suka baca post awak :-)
28 Sep 10, 09:40
ustaz: saya nasihat pencenlah dari berblog dan politik sebab anda ini tak ada pendidikan dan tak sekolah, sebab tu bersilat lagi orang sekarang dah pakai pistol tak pakai keris
28 Sep 10, 09:39
ustaz: habis pinang dulu sapa yang bagi tanah kat cina dan sapa yang restu bagi cina jadi ketua menteri, tepuk dada tanya selera, orang gila berhujah beginilah sebab dia lupa daratan, dah la tu bertuabatlah
31 Mar 10, 21:01
Permatasari: Saya rasa bahasa anda terlalu kasar tidak mencerminkan kata2 anda di atas 'Melayu, Islam, Beraja...' Bahasa orang2 yg tulis di sini pun, astaghfirullah....
24 Mar 10, 09:21
hang gila: aku rasa pernah tengok sami vellu tadah tangan semasa dato senatur jamil khir baca doa dulu, hang tau ke?hang buat artikel tentang tu
24 Mar 10, 09:20
hang gila: hang nih kena belajaq bagi habis tentang bermuamalah dengan orang kafir, hang kena pi menadah kat guru atau ustaz, jangan pi menadah kat umno depa jahil agama
24 Mar 10, 09:17
hang gila: wei munawir hang belajaq bagi habis kitab fiqh tu dulu, baru cakap pasai islam, jangan jadi liberar
19 Mar 10, 14:02
takutmunawir: doa yg selalu munawir baca; inna solati wa nusuki wa mahyaya wa mamati li umno robbil malaysia.persetankn Quran dan Hadis.Hidup UMNO!
19 Mar 10, 13:59
takutmunawir: cuba la buat cara berhujah gentlemen.nampak sgt bodoh.dah la bodoh sombong plk.doa ku semoga munawir semakin matang dlm berhujah,bukan semakin bangang..
19 Mar 10, 13:56
takutmunawir: bg la alasan ape pn.xde duit ke,bli ptg krg ke,aisktim bahaya utk kesihatan ke,munawir x kira munawir tetap NAK AISKRIM JUGAK.
19 Mar 10, 13:54
takutmunawir: nak berdebat tapi guna akal singkat mcm bdk tadika.bla dia kta nk aiskrim kna bg la aiskrim.klu x slagi yu la dk melalak nak aiskrim.
19 Mar 10, 13:49
takutmunawir: sebenarnya tko x takut munawir,tapi munawir jenis manusia otak x waras.klu nak dok dlm tko tu,klu nak berforum buat la cara nak berforum.ini tidak,macam orang gila meroyan.
7 Mar 10, 01:13
orang biasa: munawir.. aku rasa ko ni terlalu taksub ngan BN.. ko da kaji ke sebelum ko kata yg bukan2 kat PAS? pikir guna lutut rasa ko ni
25 Feb 10, 22:05
anak perak: lu memang bangsat klu masuk perak sah2 kena sula org mcm ni
11 Feb 10, 11:12
munawir melayubangsat: UMNO anjing british penjual maruah melayu mcm kau munawir makan najis najibuya dan rosmah khinzir betina gila
11 Feb 10, 11:09
maumaus: munawir anjing yahudi melayu bangsat
12 Oct 09, 14:30
ratna: itule melayu yang bila mati esok dia ingat malaikat akan tanya "hang bangsa apa, kalu melayu umno hang masuk syurga" . tak sekolah ke hang ni munawir?
15 Aug 09, 00:04
brader: doaku semuga munawir akan berjuang bersama kebenaran sperti khalid alwalid garang menentang islam dan bertambah garang pertahankan islam bila dah beriman insyaallah
[older messages]