22 Jul 14, 21:04
3GPBogel: Klik untuk menonton koleksi melayu bogel, video bogel, 3gp melayu dan pelbagai cerita lucah melayu. 18SX sahaja!
25 Jun 14, 13:57
MalayaHost: Perlukan hosting atau domain? MalayaHost menyediakan hosting semurah RM50 setahun, domain RM35/setahun. Klik pada nama saya :)
9 Apr 14, 19:59
Duke iskandarX: Salam is singgah sini lagi hehehee bw
16 Mar 14, 23:30
syam: sy dtg nk blogwalk...jom2 sharing
9 Feb 14, 13:59
An-Nur: Kalau takleh bantu dengan wang ringgit, dengan doa pun jadilah...
14 Dec 13, 19:02
Zine: Hi, just visit.. great info. I will follow your update. Thanks.. :)
7 Nov 13, 21:33
Puan laila: hello tuan blog..sihat?hehe..teruskan berblogging ye dan jgn lupa singgah..huhu :D
28 Oct 13, 03:58
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
19 Oct 13, 02:40
TiruFB: Saya tiru web fb..jemput le tengok jadi ke tidak..sy juga sediakan ruang utk beriklan secara percuma..pasti dapat perhatian sbb saya sedang giat mempromosi web ni secara besar2an.
3 Oct 13, 14:05
Hana Chaca: Hi, Just visit.. great info. I will follow your update. Thanks :)
30 Sep 13, 04:06
mudahnyer: anda nak iklan anda hebat macam lazada ? cuba produk kami.
28 Sep 13, 00:33
mudahnyer: anda nak iklan anda hebat macam lazada ? cuba produk kami.
27 Sep 13, 23:28
mudahnyer: anda nak iklan anda hebat macam lazada ? cuba produk kami.
26 Sep 13, 13:18
lulurbodyscrub: ingin memutihkan celah ketiak dan kangkang anda ? mari cuba produk lulur kami..
9 Sep 13, 14:00
katOkhijoo Tshirt: kunjung balas.
4 Sep 13, 05:01
muhafis: nak kempiskan perut buncit seawal 3 minggu?? ---> http://kliksini.in/stpm
16 Aug 13, 00:13
powerfb: iklan percuma disni
27 Jul 13, 12:19
Anzalna Nasir: Blogwalking :) Happy Ramadhan <3
22 Jul 13, 00:15
Convoy: Ustaz ni la yang berlakon jadi "Ustaz" dalam siri KISAH ADIK-ADIKKU: KEM RAMADAN kat TV1 tu ya? :D
5 Jul 13, 18:30
Farhana: Rahsia Mudah Untuk Abang Tahan Lama ---> http://kliksini.in/smp
[older messages]