14 May 10, 02:29
1ClickTag:
1 click
to send your
message to
people
around the world!

CLICK HERE
6 May 10, 13:16
Ferliciiia: Be part of our testing phase NOW
Please click here if you see this because we are collecting data for a statistical research
7 Feb 09, 19:29
AKUAJK: ase'y bju mk003 lg cun
2 Feb 09, 15:08
AKUAJK: cm xjd jew m'gapai nie....cdey le....
24 Jan 09, 12:05
AJK: sape yang incharge buat penambahan blog nih.kenapa blog tak update.sila ambil perhatian.!!!!!!!!!!
24 Jan 09, 12:04
AJK: pengarah pon kene sama2 semangat.bukan AJK je.
21 Jan 09, 20:28
yusz: kepada smua ahli menggapai tanamkan semangat untuk projek ini..kita sama2 menjayakan projek ini..saya harap smua ahli dapat bagi komitmen yang paling baik....masa makin menjelma..saya cabar smua ahli
21 Jan 09, 10:29
AJK: takde update ape-ape pon.apedehal.
3 Jan 09, 14:14
mila: yus..bila nak wat metg??hehe
3 Jan 09, 14:12
mila: xkira..cmnapun aku nak menggapai kali ni jd gak..haha
7 Dec 08, 22:08
ELO: CHANTEK BJ KORANG
1 Dec 08, 14:15
yus: haha
18 Nov 08, 22:40
LT: huh
18 Nov 08, 22:40
LT: pengangkutan untuk nak pegi jenjalan tu, len lagi
18 Nov 08, 22:40
LT: termasuk makn dan pengankutan sepanjang 2 hari 1 mlm tu
18 Nov 08, 22:39
LT: tu je yg paling murah
18 Nov 08, 22:39
LT: harga pakej 2hari 1 mlm tu dalam RM800.00
18 Nov 08, 22:38
LT: utnuk tempah tu,perlu bayar setengah daripada harga sebenar dan boleh byr ansur2 sehinggah sebulan sebelum mendaki
18 Nov 08, 22:37
LT: takut x sempat pla
18 Nov 08, 22:37
LT: em oleh itu kite perlu naj wat tempahan sebelum habis bulan 12 ni
[older messages]