29 Jul 13, 04:55
kriza: Kriza Lebaran Collection is On Sale!Jemputla datang!
1 Jul 13, 09:46
neeqa: salam ukhwah :)ingin menjual baju raya tapi tak tahu bagaimana? sila ke blog saya :)
28 Jun 13, 15:30
abg superman: ni la gambar kl time prang dulu :)
20 May 13, 03:37
abang gadget: mari singgah blog abg plak :)
18 May 13, 15:16
FreeProductTesting: hi, nice blog! want to exchange links? www.FreeProductTesting.com email us
31 Oct 12, 18:49
najwad: Salam Perkenalan. :-)
13 Oct 12, 21:04
sarimah: Beritahu kami kenapa anda perlukan MRT? :-)
1 Mar 11, 23:04
tempursakti: matbinabadan...biar kita gila daripada menggila...
10 Feb 11, 11:27
ThebloggingIdea: i like your blog so much,care to link exchange with my blog
26 Dec 10, 05:20
matbinabadan: BLOG KAU NI GILA! MEMBUATKAN AKU SUKA! HAHAHA
21 Aug 10, 19:31
nuri: salam ziarah
3 Aug 10, 20:39
tempursakti: blog kini kurang aktif sbb tgh asyik dgn fb...hehehehhhhh......
3 Aug 10, 03:27
tempursakti: agak lama tak posting,bukan apa dah tak larat dah nak tegur pemimpin pun buat donno saja.....tak berubah pun...
13 May 10, 10:03
1ClickTag:
1 click
to send your
message to
people
around the world!

CLICK HERE
5 May 10, 20:59
Ferliciiia: Be part of our testing phase NOW
Please click here if you see this because we are collecting data for a statistical research
24 Apr 10, 09:32
tempursakti: thanks misx...ada sebab ulasan masih x abis sbb nak bagi chance dan nak dgr komen dan ulasan dari pengunjung gak....
23 Apr 10, 19:15
misx: ulas lagi bagi fakta tepat...ada kurang lagi la..bro..
29 Mar 10, 20:44
tempursakti: klik continue reading...bawah leh komen..
29 Mar 10, 08:06
Siberangan: hmmm... tak pa lah, kita cuba lah. Tak leh nak wat cammana. SM mcm ni gak dulu, dah d betul kan...jadi senang masuk
25 Mar 10, 05:46
tempursakti: baca sampai abis lepas tu leh komen,nohal...mudah aje..
[older messages]