27 Mei 16, 10:15
SpendaLusuh: Sila singgah blog SpendaLusuh... thanks..
27 Mei 16, 10:14
SpendaLusuh: Just BW... sila singgah blog kami ye... :biggrin:
20 Ogos 15, 05:08
Joe Labu: @peminat RO Water : memang la air tu semua dijadikan untuk manusia tapi tak semua untuk diminum, agak2 la nak putar belit fakta!
11 Jan 15, 12:57
Alisya: Dah lame x BW..jngan lupe singgah ye :)
30 Nov 14, 02:00
BR1M 2015: Pendaftaran baru dan tarikh bayaran BR1M 4.0 tahun 2015 http://goo.gl/3riTHd
19 Nov 14, 09:43
PEMINAT RO WATER: Air hujan, air embun, air salji, air wap kabus di udara, titisan wap air di awanan, semuanya adalah air RO yang Tuhan jadikan untuk manusia.
23 Sep 14, 10:22
shah: anda klik pada "shah" untuk info air keperluan tubuh dan kesihatan
23 Sep 14, 10:20
shah: klik pada nama untuk info air yang sihat untuk tubuh
23 Jun 14, 08:47
anne: nice info
2 Jun 14, 01:19
izunan: sepupu saya minum air RO....skarang sudah tiada lagi pergi buat dialisis.....tq so much AIR RO....saya terus pergi beli ..
13 Mei 14, 02:00
Hana: singgah jalan cari air
22 Apr 14, 02:50
wanita banyak air: Nafsu wanita meningkat dan air juga bertambah...isteri puasa dan suami gembira
22 Apr 14, 02:49
tiap malam mahu: Abang tahan lama isteri puasa hati dan keluarga sihat
4 Apr 14, 11:13
guna r.o. said:: 10 tahun aku guna r.o. alhamdulillah keluarga aku sihat, mudah2an sntiasa dberkati Allah hendaknya. aku nak korang minumlah air r.o. ni. mmg elok. jaranglah dpt demam ke batuk ke selsema ke.
4 Apr 14, 10:26
KAMAL GEN2: yuk! kite rame-rame minom ayer AR 'O" yuk. tidak bahaya bah!! selamat & bagus utk diminum......
3 Apr 14, 07:23
Kedondong: Sila baca ruangan komen pembaca dari 5 mac hingga 2 april 2014 di bawah. Di situ ada dijelaskan tentang air RO yang sebenarnya TIDAK BERBAHAYA tetapi sihat untuk diminum. Jom pakat ramai2 minum air RO
20 Mac 14, 07:01
SAIFUL: pakar konon
20 Mac 14, 07:00
SAIFUL: Mcm ni lah..Berapa kuantiti air mineral yg perlu diminum sehari dengan minum air mineral yg hanya hampir 000001 mg mineral shj? air tidak kekal di dalam tubuh..
16 Mac 14, 07:28
syam: sy dtg nk blogwalk...jom2 sharing
6 Mac 14, 12:08
sabahan: ro water tidak bahaya; malah selamat diminum...
[mesej lama]