[mesej lama]
14 Dis 11, 11:57
tiLaM: wow kumat kamit ?? fikir
19 Dis 11, 01:23
yati: kahkah kumat kumit kalao ngkau nak tahu owner tua tu dah pgi wcfm guna nama yayang manjer ltak gamba org muda kahkah
19 Dis 11, 01:24
yati: kahkah kubur dah panggil pun nak mnipu orang dalam intrnt ni smua radio dah tahu kahkah
19 Dis 11, 01:26
yati: kahkah
19 Dis 11, 01:27
yati: kunyit1 yayang manjer <<<<<< kahkah
19 Dis 11, 01:29
yati: perut boroi tua sila pergi ke http://warungchat.com/ untuk mlihat gamba orang muda atau yayang manjr kahkahang
19 Dis 11, 01:33
yati: mengaku dri islam ayat kat fb ngalahkan orang kuat agama kahkah tapi bohong orang sana sini kahkah
20 Dis 11, 07:40
scodeng: salam
24 Dis 11, 02:55
mike3gfm: salam
24 Dis 11, 02:56
mike3gfm: hai semua
24 Dis 11, 03:00
mike3gfm: hahha
18 Mei 12, 01:04
chin chan: hai
18 Mei 12, 01:04
chin chan: anybody home ??
18 Mei 12, 01:05
chin chan: sunyi je.. smayang kot
18 Mei 12, 01:06
chin chan: ok lah, anyway salam hehe lupa lak
18 Mei 12, 01:07
chin chan: bye
23 Mei 12, 12:26
NeLsSa_eSpadA_03: ciput1
23 Mei 12, 12:27
NeLsSa_eSpadA_03: salam nel1
23 Mei 12, 12:28
NeLsSa_eSpadA_03: menci1
23 Mei 12, 12:29
NeLsSa_eSpadA_03: usar1