26 Apr 18, 11:45 AM
Admin: Cerita tu saya tak dapat sambung sebab hilang kena virus. Saya pun kecewa.
25 Jan 18, 02:27 PM
aralemoc: saya pun baca dan ternyata memang best
25 Jan 18, 02:27 PM
aralemoc: macam best
25 Jan 18, 02:27 PM
aralemoc: sebelum ni saya baca cerpen je kat penulisan2u , tapi tetibe satu hari tu dekat column novel tu nampak sahabat vs cinta
25 Jan 18, 02:26 PM
aralemoc: saya pernah baca dekat penulisan2u
25 Jan 18, 02:26 PM
aralemoc: serious tak tipu
25 Jan 18, 02:26 PM
aralemoc: sahabat vs cinta best sangat
25 Jan 18, 02:25 PM
aralemoc: bila akak nak update
25 Jan 18, 02:24 PM
aralemoc: cliffhanger
25 Jan 18, 02:24 PM
aralemoc: saya rindu aris dengan alisa
25 Jan 18, 02:24 PM
aralemoc: akakkk, pleaselah update sahabat vs cinta
31 Oct 17, 12:48 PM
aralemoc: bila nak update sahabat vs cinta huhu
11 Oct 17, 01:36 AM
ray: singgah berguling sini
8 Oct 17, 10:34 PM
belle: singgah sini
27 Jan 15, 10:16 AM
lisa: jln2
26 Jan 15, 05:12 PM
shaqzspixca: singgah sini :)
26 Jan 15, 05:12 PM
shaqzspixca: singgah sini :)
26 Jan 15, 03:05 PM
amalina: hai..
26 Jan 15, 02:36 PM
Raja Ratu: tgh buat apa tu.. jom ke elykojal.blogspot.com lak ya..
26 Jan 15, 02:00 PM
Cik maz: hai there..maz datang time rehat.. :) :D
[older messages]